Montaža, balansiranje i dijagnostika auto guma i naplataka

  • Home
  • /
  • Usluge
  • /
  • Montaža, balansiranje i dijagnostika auto guma i naplataka

MONTAŽA, BALANSIRANJE I DIJAGNOSTIKA AUTO GUMA I NAPLATAKA

Najmodernija kompjuterska dijagnostika i servis vozila koristeći premium servisnu opremu vodećeg svjetskog proizvođača Hunter – USA.

  • održavanje direktnih i indirektnih TPMS sustava
  • mogućnost ugradnje alu. ventila (za brzine > 240km/h)
  • dijagnosticiranje deformacije naplataka
  • mjerenje radijalnih sila gume patentiranim Hunter valjkom
  • snimka laserom i 3D kamerom preko 250 tisuća točaka
  • Hunter Road Force® Elite,  inovativni stroj za dijagnostiku koji opremljen laserima i kamerama u isto vrijeme vrši statički i dinamički balans, te otkriva vibracije uzrokovane radijalnom silom kotača
  • Hunter Revolution, automatska montirka i demontirka za gume najsuvremenije tehnologije sa WDK certifikatom za UHP i HP gume
Montaža, balansiranje i dijagnostika auto guma i naplataka

TPMS SUSTAV NADZORA TLAKA U GUMAMA

Održavanje odgovarajućega tlaka u gumama važno je zbog sigurnosti vožnje i manje potrošnje goriva. Vozačima pritom može pomoći sustav TPMS, koji neprestano prati tlak u gumama i brzo obavještava vozača o promjenama. Međutim, kao i svaki drugi sustav i TPMS treba odgovarajuće servisirati.

Proizvođači guma i stručnjaci iz automobilske industrije odavno preporučuju vozačima da redovito prate tlak u gumama. Redovito kontroliranje tlaka povećava sigurnost, a vozačima također omogućuje osjetnu uštedu. Svaki automobil proizveden nakon 1. studenog 2014. namijenjen prodaji u EU opremljen je sustavom nadzora tlaka u gumama.
Sustav obavještava vozača pomoću upozoravajućeg zvuka ili svjetla na upravljačkoj ploči problema kada tlak u gumama pada ispod 25% razine preporučene za određeni automobil.

Automobili na tržištu opremljeni su jednim od dvaju tipova sustava TPMS: neposrednim ili posrednim.

Posredni TPMS, koji je samo jedna od funkcija sustava ABS i ESP, ne zahtijeva servisiranje jer ne upotrebljava dodatne senzore, odnosno ne provodi mjerenja, nego ih izračunava na temelju impulsa dobivenih od ESP i ABS. Taj je tip doduše jeftiniji i učinkovitiji, ali ne omogućuje precizne podatke o tlaku u gumama. Osim toga kod posrednih mjerenja stupanj pogrešaka prilično je visok, a rad je usporen.

Neposredni sustav TPMS, čije je djelovanje složenije, omogućuje puno preciznije mjerenje tlaka i temperature. Uređaji za praćenje tlaka obično su ugrađeni u gumama, na zračnim ventilima, a svaki ventil ima senzor tlaka, radijski odašiljač i vlastitu bateriju. Prikupljeni podaci šalju se putem radija do računala automobila i prikazuju na zaslonu. Sinkronizacija različitih senzora s računalom vrlo je precizna, stoga se u tom slučaju ne preporučuje slobodno mijenjati naplatke, a kod svake zamjene guma treba resetirati sustav i učitati nove podatke.
Najvažnije su prednosti bolja upravljivost vozila i kraći zaustavni put koji znače veću sigurnost na cesti. Osim toga sustav omogućuje gumi duži životni vijek i smanjuje potrošnju goriva, što pozitivno utječe i na novčanik i na okoliš.

FRANIĆ D.O.O. JE OPREMLJEN S

ATEQ VT56

dijagnostičkim uređajem za održavanje i programiranje TPMS sustava i senzora svih vozila (najnapredniji i najbrži TPMS uređaj na tržištu)

ATEQ VT56 dijagnostičkim uređajem za održavanje i programiranje TPMS sustava i senzora svih vozila

TPMS SENZORI

Senzori za kontrolu pritiska u gumama. Ukoliko vam je jedan od senzora neispravan ili nabavljate novi set kotača potrebno je ugraditi tipski ili zamjenski senzor. U ponudi imamo tipske i zamjenske senzore za sve vrste vozila na tržištu.

HODOGRAM VULKANIZERSKIH USLUGA

OSNOVNA USLUGA

1.

PROGRAM PRANJA/ODRŽAVANJA
auto gume se operu prije ikakvih daljnjih radnji (sa strojem za automatsko pranje i njegu auto guma i naplataka SICE LS 850)

2.

ČIŠĆENJE I PODMAZIVANJE DOSJEDA NAPLATKA NA VOZILO (GLAVČINU)
podmazivanje bakrenom ili keramičkom masti

3.

ČIŠĆENJE CENTRA/KONUSA NAPLATKA

4.

SKIDANJE GUMA
koristeći Hunter Revolution, automatsku montirku i demontirku za gume najsuvremenije tehnologije sa WDK certifikatom za UHP i HP gume
masaža boka gume kod montaže RTF, HP, UHP guma

5.

ČIŠĆENJE SJEDIŠTA GUME NA NAPLATAK
rezultira pravilnim sjedanjem gume u ležište i izbjegavanjem mikrocurenja tj. gubitka zraka na dosjedu

6.

MONTAŽA I BALANSIRANJE AUTO GUMA SA MOGUĆNOŠĆU USKLAĐIVANJA TJ. SMANJIVANJA RADIJALNIH SILA
koristeći Hunter Road Force® Elite, inovativni stroj za dijagnostiku i najefikasniji uređaj na tržištu

7.

POZICIONIRANJE LIJEPLJENIH UTEGA ZA BALANSIRANJE IZA KRAKOVA NAPLATKA

8.

ODREĐIVANJE OPTIMALNOG RASPOREDA GUMA
ovisno o radijalnim silama i smjeru vuče gume koristeći Hunter Road Force® Elite

9.

STEZANJE MOMENT KLJUČEM
po specifikacijama proizvođača vozila

10.

PUMPANJE GUMA PO SPECIFIKACIJAMA PROIZVOĐAČA VOZILA

11.

INICIJALIZACIJA SUSTAVA NADZORA ZRAKA U GUMAMA (TPMS)

franic_sicels850
franic_hunterevolution
Hunter Road Force Elite | Franić auto gume Split | Premium vulkanizerske usluge za auto gume (12'' - 30'')
ATEQ VT56 dijagnostičkim uređajem za održavanje i programiranje TPMS sustava i senzora svih vozila

FRANIĆ
PREMIUM VULKANIZERSKE USLUGE ZA AUTO GUME (12'' - 30'')